Sul on küsimus voodipesu või tellimuse kohta?

Sellelt lehelt peaksid leidma vastused kõige levinu­matele küsimustele, mis meie käest küsitakse.

Kas Votex kummiga voodilinu ka teeb? 

Ikka teeme :). Kummiga voodi­linad leiad, kui vaatad tavalisi voodilinu, valid sobiva kanga ning avad mõõtude rippmenüü, seal all pool on olemas kummiga voodilinad:

Kummiga voodilina

Kui minu voodi on x suuruses, siis mis suuruses kummiga voodilina peaksin ma võtma?

Kummiga voodilina peab ALATI olema madratsiga sama mõõtu. Näiteks, kui Sinu madrats on 160x200 cm, siis Sinule sobivas mõõdus kummiga voodilina ongi 160x200 cm, sellele mõõdule lisandub 30 cm nurga kõrgust ja ääri, mis lähevad ümber madratsi. Meie toode­ta­vatel kummiga voodi­li­nadel on kummiäär ümber terve lina.

 

Kui kõrge on kummiga voodilina nurk?

90x200, 120x200, 140x200 ja 160x200 mõõdus kummiga voodi­li­nadel on standartne nurga kõrgus 30 cm. 180x200 mõõdus kummiga voodi­linal on standard­nurga kõrgus 20 cm. Kui Sinu voodi on aga kõrgem või soovid hoopiski madalamat nurka, kui standardis, siis palun lisa selle­kohane info tellimuse märkus­tesse. “Märkused tellimuse kohta” asub kontak­ti­vormi lehel:

Märkused tellimuse kohta

Ma ei leidnud oma tekile/padjale/voodile sobivas mõõdus toodet.

Sel juhul palun vali oma tekile/padjale/voodile kõige lähem mõõt, mis Sa meie e‑poes näed. Aseta see ostukorvi ning lisa tellimuse märkus­tesse omale sobiva tekikoti/padjapüüri/voodilina mõõt. Näiteks, kui Sinu tekk on 230x210 cm, siis palun vali tekikoti mõõduks 240x210 cm ning tellimuse märkus­tesse lisa info: “Soovin tekikotti mõõdus 230x210 cm.” Sellised pisikesed muuda­tused toote hinda ei muuda :). Kui aga Sinu tekk on näiteks 260x260 cm või padjapüür on 90x100 cm, siis kirjuta meile info@votex.ee ja teeme Sulle hinnapakkumise.

 

Mis see mako-satiin on ja miks see hea on?

Mako-satiini kohta saad täpsemalt lugeda SIIT.

 

Kas ühevär­vi­lisest satiinist on võimalik teha laste suuruses komplekte?

Ikka on võimalik, kuna teeme kõik tooted telli­mu­se­põ­hiselt ning ühekaupa, ei ole meie jaoks mingi probleem teha ka erimõõdus tooteid. Selleks palun kirjuta meile postkasti info@votex.ee ning selleks, et hinna­pä­ringut lihtsustada lisa ka sobiva kanga tootekood (näiteks 30–0998 DarkGrey) ja sobivad mõõdud.

 

Kas minu pakk on teele pandud?

Kui Sulle on tulnud postkasti kiri pealkirjaga: “Sinu Voodipesu — Votex House tellimus kuupäevaga 202X-XX-XX on teele saadetud”, siis see tähendab, et Sinu pakk on liikunud meie tootmisest pakiau­to­maati. Vaata seda kinnitus e‑maili ja näed all vasakus nurgas jälgi­mis­koodi. Selle koodi abil saad hoida silma peal oma paki liikumisel:

Jälgimiskood

Kuidas tagastada mitte­sobiv toode?

Kui tellisid toote(d) läbi Smart­posti pakiau­to­maadi, siis saad need kätte­saa­miseks kasutatud uksekoodiga tagastada 14 päeva jooksul alates paki kätte­saamise päevast. Kui kasutasid kätte­saa­miseks Omniva pakiau­to­maati, siis palun kirjuta meile info@votex.ee ja saadan Sulle e‑mailile pakikaardi, mille palun välja­printida ning pakile kleepida. Selleks, et pakk meie kuludega tagastada, pead pakiau­to­maadi juures valima funksiooni “äriklient” (uuemate kappide juures “Vormis­tasin paki isetee­nin­duses”) ning skaneerima pakikaardi triip­koodi, seejärel vali kapp suurusega S, kapiuks avaneb, pista pakk sisse ning sulge uks. Kviitungit printida ei ole vaja. Olenemata tagas­tus­mee­todist, tagas­tatame ostusumma Sinu arvel­dus­arvele 14 päeva jooksul alates paki meieni jõudmisest.

 

Kas Sul on küsimus, millele Sa siit vastust ei leidnud? Kirjuta mulle julgelt — info@votex.ee või siis hoopiski helista +372 5343 2903, Kadri.
Uuendan...
  • Ostukorvis ei ole tooteid.
Lang