Sul on küsimus voodipesu või tellimuse kohta?
Sellelt lehelt peaksid leidma vastused kõige levinumatele küsimustele, mis meie käest küsitakse.
Kas Votex kummiga voodilinu ka teeb?
Ikka teeme :). Kummiga voodilinad leiad, kui vaatad tavalisi voodilinu, valid sobiva kanga ning avad mõõtude rippmenüü, seal all pool on olemas kummiga voodilinad:
Kui minu voodi on x suuruses, siis mis suuruses kummiga voodilina peaksin ma võtma?
Kummiga voodilina peab ALATI olema madratsiga sama mõõtu. Näiteks, kui Sinu madrats on 160x200 cm, siis Sinule sobivas mõõdus kummiga voodilina ongi 160x200 cm, sellele mõõdule lisandub 30 cm nurga kõrgust ja ääri, mis lähevad ümber madratsi. Meie toodetavatel kummiga voodilinadel on kummiäär ümber terve lina.
Kui kõrge on kummiga voodilina nurk?
90x200, 120x200, 140x200 ja 160x200 mõõdus kummiga voodilinadel on standartne nurga kõrgus 30 cm. 180x200 mõõdus kummiga voodilinal on standardnurga kõrgus 20 cm. Kui Sinu voodi on aga kõrgem või soovid hoopiski madalamat nurka, kui standardis, siis palun lisa sellekohane info tellimuse märkustesse. “Märkused tellimuse kohta” asub kontaktivormi lehel:
Ma ei leidnud oma tekile/padjale/voodile sobivas mõõdus toodet.
Sel juhul palun vali oma tekile/padjale/voodile kõige lähem mõõt, mis Sa meie e‑poes näed. Aseta see ostukorvi ning lisa tellimuse märkustesse omale sobiva tekikoti/padjapüüri/voodilina mõõt. Näiteks, kui Sinu tekk on 230x210 cm, siis palun vali tekikoti mõõduks 240x210 cm ning tellimuse märkustesse lisa info: “Soovin tekikotti mõõdus 230x210 cm.” Sellised pisikesed muudatused toote hinda ei muuda :). Kui aga Sinu tekk on näiteks 260x260 cm või padjapüür on 90x100 cm, siis kirjuta meile info@votex.ee ja teeme Sulle hinnapakkumise.
Mis see mako-satiin on ja miks see hea on?
Mako-satiini kohta saad täpsemalt lugeda SIIT.
Kas ühevärvilisest satiinist on võimalik teha laste suuruses komplekte?
Ikka on võimalik, kuna teeme kõik tooted tellimusepõhiselt ning ühekaupa, ei ole meie jaoks mingi probleem teha ka erimõõdus tooteid. Selleks palun kirjuta meile postkasti info@votex.ee ning selleks, et hinnapäringut lihtsustada lisa ka sobiva kanga tootekood (näiteks 30–0998 DarkGrey) ja sobivad mõõdud.
Kas minu pakk on teele pandud?
Kui Sulle on tulnud postkasti kiri pealkirjaga: “Sinu Voodipesu — Votex House OÜ tellimus kuupäevaga 202X-XX-XX on teele saadetud”, siis see tähendab, et Sinu pakk on liikunud meie tootmisest pakiautomaati. Vaata seda kinnitus e‑maili ja näed all vasakus nurgas jälgimiskoodi. Selle koodi abil saad hoida silma peal oma paki liikumisel:
Kuidas tagastada mittesobiv toode?
Kui tellisid toote(d) läbi Smartposti pakiautomaadi, siis saad need kättesaamiseks kasutatud uksekoodiga tagastada 14 päeva jooksul alates paki kättesaamise päevast. Kui kasutasid kättesaamiseks Omniva pakiautomaati, siis palun kirjuta meile info@votex.ee ja saadan Sulle e‑mailile pakikaardi, mille palun väljaprintida ning pakile kleepida. Selleks, et pakk meie kuludega tagastada, pead pakiautomaadi juures valima funksiooni “äriklient” (uuemate kappide juures “Vormistasin paki iseteeninduses”) ning skaneerima pakikaardi triipkoodi, seejärel vali kapp suurusega S, kapiuks avaneb, pista pakk sisse ning sulge uks. Kviitungit printida ei ole vaja. Olenemata tagastusmeetodist, tagastatame ostusumma Sinu arveldusarvele 14 päeva jooksul alates paki meieni jõudmisest.